Tuesday, December 30, 2008

care2 nk mintak clash



ok..special untuk kawan aku REHAN yg sedang buntu mecari jalan kluar untuk berpisah dgn pakwe2 yg ramai x terkate...hahahhah..ni la care2nye yg dpt bantu ko...(kot.bace smbil menghayati lagu bila aku sudah tiada..nyanyian hujan )

1.Ko jujur ngan die....ckp jer.aku x suke ko lagi..ko nie lembik x mcm lelaki pon...kuat ngajok..aku pon x cemtu...

2.ko tunjuk kan bukti yg di coorang kat ko..kalo bleyh..tunjuk je gegambar yg leh buat die terpanah..hahhahha..

3.Bg la die sesuatu..contoh nye...coklat atau kad atau bunge..mungkin die ingat ko cyg kat die..pastu ckp la ini hadiah terakhir aku untuk ko..aku x sggup ngan ko lagi...

4.Ko pulang kan balik atau bakar dpn die sume brg yang die prnh bg kat ko ...dgn senangnye die akan mengerti bahwesenye ko dh x suke die(protes la nie)

Ha!!yang terakhir tips atau care2 yg paling berkesan untuk ko berpisah ngan si die

AKU NAK CLASH NGAN KO DENGAN BEBERAPA SBB YANG TERTENTU DGN TALAK 1.99
semoga korang berjaya t'utamenye rehan...

2 comments:

  1. oyt.. aku seriyes bace mnde neh
    dgn lagu hujan.. haha
    ko mcm point kt mamat 2 je..
    bkn mamat tuh le..
    org len
    .. kejam seyh..

    ReplyDelete