Wednesday, December 31, 2008

bgn lmbt???warghh!!!tusyen plak...


huhuhuh..pagi nie aku bgn lmbt.(biase le tu)ari nie plak ade tusyen math...mak dh kejot kol 8.00..tp kwn jht soh aku tido lagi...aku pon...tidola...zzZZZZZzzzz.kol 9.00..mk kejot lgi...pergh..malas gile nk bgn..aku pon bgn....tp...x trus mandi...siapkn skit lagi keje math...dengan tetibenye..bunyi motor honda masuk ke perkarangan umah aku yg trcintut 2....alamak...dh la x mandi lagi...aku pelik gile..slalu kol 10..asal tetibe kol 9..dgn segera masuk blik air....gosok gigi jer....cuci muke...pastu pakai tudun...shuuuuuttt..x mandi pon..hahhaha..dlm blik air mengamuk2 aku..abis ubat gigi 2 aku teraburkan....hahhahaa..(mmbazir jer budak nie)pastu aku blajo la mcm biase..cume ari nie blajo x mandi..hahahhah
kesimpolan nye....korang jgn tido lmbt mcm budak tu n jgn bgn lmbt macam bdk tu gak hahahha..DANKE SCHON..

No comments:

Post a Comment